wtorek, 8 kwietnia 2014

RADIO BEZPRZEWODOWE

Cześć! Korzystając z okazji, że w pewnej hurtowni udało mi się trafić na darmową wysyłkę, wiosna w pełni, a kabli ostatnimi czasy sporo mi przybyło, zakupiłem sobie słuchawki bezprzewodowe z radio MSONIC MH960. Czy warte są one niedużych, ale jednak pieniążków? Przeczytajcie sami:

Sprzęt przyjechał do mnie w całkiem schludnym opakowaniu typu blister. W zestawie prócz samych słuchawek i stacji otrzymujemy niezbyt długi przewód z obu stron zakończony wtykiem Jack 3,5mm oraz przelotkę z Jack na RCA (na przykład do telewizora). Producent nie zadbał niestety o przewód zasilający, ale wykorzystałem do tego kabelek usb z innego urządzenia.

Słuchawki nie prezentują się zbyt solidnie. Pałąk posiada spory zakres regulacji, ale słuchawki upijają niemiłosiernie już po 10 minutach. Podobnie przedstawia się stacja nadawcza. Mimo, że kolorystyka i kształt mogą się podobać, to jakość jest mierna. Samo uruchomienie nie sprawia problemów. Do stacji wkładamy 2 baterie AA (otwór znajduje się w spodniej części stojaka), zaś miejsce na również dwie takie baterie, które zasilać będą słuchawki możemy odkryć wysuwając plastikową klapkę na lewej obudowie głośnika. Schemat jak uruchomić dane funkcje w słuchawkach zobaczyć możecie na załączonym niżej filmiku.

Sam dźwięk słuchawek jest słaby. Producent zapewnia, że pasmo przenoszenia wynosi 20-20000Hz, jednak nie jestem co do tego przekonany. Nie użyczymy praktycznie wcale basu nie mówiąc już o jakiejkolwiek głębi. Wysokie tony owszem, znajdziemy, jednak pod postacią charkotu. Zasięg faktycznie wynosi do 10 metrów, jednak przy pracy bezprzewodowej, jeśli słuchawki znajdują się w pobliżu innych urządzeń elektronicznych buczy niemiłosiernie.

Bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie radio. Przyznaję, że myślałem, że również ono będzie działać wyłącznie w zasięgu stacji nadawczej. Wcale tak nie jest. Słuchawki grają z radiem przyjemniej, możemy iść z nimi do lasu na spacer o ile nie będzie przeszkadzać nam niski komfort użytkowania.

CENA: 35zł

Zalety:

najtańsze słuchawki bezprzewodowe z radiem FM,

radio dość dobrze wyszukuje stacje, nie ma problemów z szumami.

Wady:

mierna jakość wykonania,

buczenie przy pracy w pobliżu innych urządzeń,

niski komfort użytkowania,

brak dołączonego przewodu zasilającego,

masakryczna jakość dźwięku przy słuchaniu muzyki czy oglądaniu filmów w trybie bezprzewodowym.

PODSUMOWANIE:

Słuchawki zdecydowanie niegodne polecenia, bo czy jest sens kupować nieprzyjemne w noszeniu na głowie radio?

SŁUCHAWKI BEZPRZEWODOWE MSONIC MH960

MOJA OPINIA:

cena/jakość - 5/10

wygoda użytkowania - 2/10

czy polecam? - zdecydowanie NIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz