poniedziałek, 28 kwietnia 2014

SAMSUNG HM R1, CZYLI IMPORTU POCZĄTKI

Hej! Moje początki z "chińskim allegro" zacząłem dokładnie dwa tygodnie temu odwiedzając bardzo popularny wśród mieszkańców Rosji i Ukrainy portal Aliexpress. Dla wypróbowania zamówiłem sobie jeden z najtańszych, ale solidnie wyglądających headset-ów bluetooth. Sprzedający dość rzetelnie opisał dany produkt nie mówiąc o jednym. Dziś rano, gdy odebrałem od listonosza przesyłkę z Chin bardzo miło się rozczarowałem. Okazało się bowiem, że jest to wierna kopia (a może oryginał?) Samsunga HM R1, czyli całkiem solidnie wykonanej słuchawki. Za całość razem z wysyłką zapłaciłem 6,35 dolara i jestem niesamowicie pozytywnie nastawiony. Działa doskonale, bateria dobrze trzyma, w zestawie dostałem słuchawkę, kabelek do ładowania z USB, instrukcję po chińsku i angielsku oraz hak za ucho. Niestety nie udało mi się nagrać unboxingu z przyczyn technicznych, jednak obiecuję, że kolejne zamówienie otworzę na nagraniu. A Ty jakie masz doświadczenia z zakupami w Chinach?

Katalog stron KatalogJejaKatalog stron INPLUS Humor

2 komentarze:

  1. mam pytanie
    kupiłam taką samą słuchawkę ale nie umiem jej pierwszy raz uruchomić.
    Podłączona cały czas miga na niebieskoi czerwono równoczesnie. co to oznacza??

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam:)
    1. Gdy urządzenie jest naładowane, to dioda świeci na niebiesko, zaś gdy się ładuje, to świeci na czerwono.
    2. Aby sparować (połączyć telefon) ze słuchawką należy:
    a) włączyć słuchawkę przytrzymując dłuższy czas przycisk aż zacznie tak, jak Pani pisze migać przemiennie na niebiesko i czerwono,
    b) szybko włączyć w telefonie funkcję bluetooth i wybrać opcję szukania nowego urządzenia
    c) gdy słuchawka zostanie znaleziona przez telefon proszę wybrać ją z listy i wpisać kod 0000,
    d) po tej czynności oba urządzenia zostaną sparowane, zacznie błyskać niebieska dioda i za każdym razem, gdy włączy Pani bluetooth i słuchawkę to będą łączyć się automatycznie.
    3. By włączyć/wyłączyć słuchawkę w lub z trybu gotowości, proszę przytrzymać włącznik przez ok 3 sekundy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń